Česká rozvojová agentura vyhlašuje nadlimitní veřejnou zakázku na dodávky s názvem
„Dodávka secích strojů pro pokusné stanice v Moldavsku“.
Tato veřejná zakázka bude realizována v rámci projektu EU4Moldova – Sustainable Food Systems – Production, jehož cílem je posílit kapacity moldavských významných institucí v oblasti udržitelného a klimaticky odolného zemědělství.
Předmětem plnění zakázky je dodávka dvou secích strojů s širokořádkovým a úzkořádkovým setím. Secí stroje budou umístěny na výzkumné stanici Visoca v okrese Soroca a na výzkumné stanici Zîrnești v okrese Cahul.
Celková předpokládaná hodnota veřejné zakázky je 5 358 100,- kč bez DPH.
Nabídky musí být podány v elektronické podobě prostřednictvím Národního elektronického nástroje (NEN) ve lhůtě pro podání nabídek, která je stanovena do 4.12.2025 10:00.
Podrobnější informace pro podání nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci uveřejněné na profilu zadavatele.
The Czech Development Agency (CzechAid) announces procurement procedure for the above-threshold public contract for supplies entitled entitled “Supply of Seed Drills for Experimental Stations in Moldova"
This public contract will be implemented within the framework of the project EU4Moldova – Sustainable Food Systems – Production, which aims to strenghten the capacities of key Moldovan institutions in the field of sustainable and climate-resilient agriculture.
The subject of the contract is the supply of two seed drills for wide-row and narrow-row sowing. The seed drills will be located at the Vicosa Research Station in Sorroca District and at the Zîrnești Research Station in the Cahul District.
The estimated value of the public contract is CZK 5 358 100 excluding VAT.
Bids must be submitted in writing by the deadline for the submission of bids in electronic form via the National Electronic Tool (NEN). The time deadline is set to 4.12.2025, until 10:00 (CET).
You can find more detailed information regarding the submission of bids in the Tender
Documentation on the profile of the Contracting authority.